Villafranca Montes de Oca - Reisverslag uit Nájera, Spanje van Paula Dyck - WaarBenJij.nu Villafranca Montes de Oca - Reisverslag uit Nájera, Spanje van Paula Dyck - WaarBenJij.nu

Villafranca Montes de Oca

Door: Paula

Blijf op de hoogte en volg Paula

02 Augustus 2016 | Spanje, Nájera

Ondertussen zijn we in Villafranca Montes de Oca aangekomen, en het is hier heel warm! Zo warm dat het ongezond wordt om in de namiddag in die hitte verder te lopen.
We komen nu hoofdzakelijk graanvelden tegen, er is nog weinig groen te zien. Eigenlijk lijkt het een eerder dorre streek, maar de uitgestrektheid en de verschillende velden die wel een lappendeken lijken in geel- en bruintinten maken het toch prachtig om naar te kijken en door te wandelen.
We komen steeds weer andere pelgrims tegen, en het is altijd boeiend om naar elkaars verhalen en drijfveren te luisteren. Het schijnt hier in Spanje ook de gewoonte te zijn dat jongeren na hun afstuderen eerst een pelgrimstocht maken naar Santiago. Volgens Maarten zou dit bij op hun C.V. komen...
Zo, dat is het weer voor vandaag, tot de volgende keer!

  • 02 Augustus 2016 - 18:33

    Karin:

    hey chouke, jullie doen dat bijzonder goed daar!
    Ben blij dat je het gezelschap van Maarten hebt en dat fysiek alles goed gaat!!!
    Hier is het vandaag maar een natte dag...ben de regen al kotsbeu.
    Liefs, Karin

  • 04 Augustus 2016 - 22:32

    Tom:

    Dag Paula (en Maarten), ik wou nog effe kwijt dat ik het geweldig knap vind wat jullie doen! Blij ook te zien dat jullie veel aan mekaar hebben, alleen is maar alleen! Hopelijk gaat het jullie nog voor de wind en lezen we enkel goede dingen op deze blog en Facebook. Ik ga zelf op vakantie tot eind augustus, hopelijk is er wat Wifi op Tahiti (niet waar hoor: Kroatië) zodat ik jullie kan volgen. Nog veel mooie foto's maken jullie eh en geef er nog een lap op!!! Greetz, Tom

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Paula

Ik vertrek op 27 juni 2016 om vanuit La Souterraine in Frankrijk naar Santiago de Compostela te wandelen. Aangezien een goede vriendin van mij om de twee jaar naar Ghana trekt om daar de kindjes van het dorpje Langma een betere toekomst te helpen geven, zou ik van deze wandeling een sponsortocht willen maken. Want in Ghana zijn nog héél veel centjes nodig..... en ook die kindjes hebben recht op een beter leven, op geluk, op onderwijs. Dat is waarvoor Karin, Sarah en Nella zich inzetten, dat is waarin ik hen van ganser harte wil steunen, en dit met de hulp van naar ik hoop héél veel mensen die het hart op de goede plaats hebben... Mensen die mij eventueel willen sponsoren mogen mij een mail sturen, dan volgt de volledige info per kerende. louis.huysmans2@telenet.be Hartelijk dank aan allen die ons willen steunen! xxx

Actief sinds 03 Juni 2016
Verslag gelezen: 190
Totaal aantal bezoekers 7248

Voorgaande reizen:

27 Juni 2016 - 30 Augustus 2016

Naar Santiago voor Ghana

Landen bezocht: