We zijn er over! - Reisverslag uit Pamplona, Spanje van Paula Dyck - WaarBenJij.nu We zijn er over! - Reisverslag uit Pamplona, Spanje van Paula Dyck - WaarBenJij.nu

We zijn er over!

Door: Paula

Blijf op de hoogte en volg Paula

27 Juli 2016 | Spanje, Pamplona

We zijn over de Pyreneeën geraakt! En al bij al eigenlijk nog vrij gemakkelijk! We hadden wel de zware rugzak mee gegeven met een transport zodat we onze handen vrij hadden om foto's te maken, al gooide een dikke mist wel roet in het eten...
In de namiddag zijn we dan i. Roncesvalles aangekomen, de Spaanse kant van de Pyreneeën. Daar hadden we eerst de pelgrimsmis, en daarna een lekker avondmaal.
Dinsdag zijn we dan naar Larresoaña gewandeld, en vandaag verder naar Zariquiegui, een paar dorpen achter Pamplona.
We komen steeds meer andere pelgrims tegen, en er groeien echte vriendschappen onderweg. Die ontmoetingen zijn altijd heel waardevol, en het leukste is dat we één grote familie lijken...

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Paula

Ik vertrek op 27 juni 2016 om vanuit La Souterraine in Frankrijk naar Santiago de Compostela te wandelen. Aangezien een goede vriendin van mij om de twee jaar naar Ghana trekt om daar de kindjes van het dorpje Langma een betere toekomst te helpen geven, zou ik van deze wandeling een sponsortocht willen maken. Want in Ghana zijn nog héél veel centjes nodig..... en ook die kindjes hebben recht op een beter leven, op geluk, op onderwijs. Dat is waarvoor Karin, Sarah en Nella zich inzetten, dat is waarin ik hen van ganser harte wil steunen, en dit met de hulp van naar ik hoop héél veel mensen die het hart op de goede plaats hebben... Mensen die mij eventueel willen sponsoren mogen mij een mail sturen, dan volgt de volledige info per kerende. louis.huysmans2@telenet.be Hartelijk dank aan allen die ons willen steunen! xxx

Actief sinds 03 Juni 2016
Verslag gelezen: 148
Totaal aantal bezoekers 7240

Voorgaande reizen:

27 Juni 2016 - 30 Augustus 2016

Naar Santiago voor Ghana

Landen bezocht: