Aangekomen in Sorges - Reisverslag uit Sorges, Frankrijk van Paula Dyck - WaarBenJij.nu Aangekomen in Sorges - Reisverslag uit Sorges, Frankrijk van Paula Dyck - WaarBenJij.nu

Aangekomen in Sorges

Door: Paula

Blijf op de hoogte en volg Paula

04 Juli 2016 | Frankrijk, Sorges

En weeral gene wifi, grrrrr.... ik ben ondertussen al wel een stukske opgeschoten. Zaterdag van Limoges naar Flavignac, 25,5 km, zondag van Flavignac naar La Coquille, 26,5 km, en vandaag van La Coquille naar Sorges, 36 km. En dat is wel een beetje te veel van het goede, ik heb er een paar blaren aan over gehouden. Maar voor de rest is alles nog in orde, nog steeds veel gezellige bos- en veldweggetjes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Paula

Ik vertrek op 27 juni 2016 om vanuit La Souterraine in Frankrijk naar Santiago de Compostela te wandelen. Aangezien een goede vriendin van mij om de twee jaar naar Ghana trekt om daar de kindjes van het dorpje Langma een betere toekomst te helpen geven, zou ik van deze wandeling een sponsortocht willen maken. Want in Ghana zijn nog héél veel centjes nodig..... en ook die kindjes hebben recht op een beter leven, op geluk, op onderwijs. Dat is waarvoor Karin, Sarah en Nella zich inzetten, dat is waarin ik hen van ganser harte wil steunen, en dit met de hulp van naar ik hoop héél veel mensen die het hart op de goede plaats hebben... Mensen die mij eventueel willen sponsoren mogen mij een mail sturen, dan volgt de volledige info per kerende. louis.huysmans2@telenet.be Hartelijk dank aan allen die ons willen steunen! xxx

Actief sinds 03 Juni 2016
Verslag gelezen: 122
Totaal aantal bezoekers 7250

Voorgaande reizen:

27 Juni 2016 - 30 Augustus 2016

Naar Santiago voor Ghana

Landen bezocht: